Even afwezig...

Ik wilde toch nog even deze blogpost schrijven omdat het toch bijna 2 maanden geleden is dat ik nog iets online poste. Maar het zal zeker nog even duren voor ik weer blogposten kan schrijven en weer elke week een video online kan zetten. Er gaat zoveel rond me heen de laatste tijd dat het me gewoon allemaal teveel word! 

Het blijft moeilijk om privé en sociale media gescheiden te houden maar ik probeer goed mijn best te doen. Op Instagram en Snapchat volgen toch een paar bloggers me en het blijft moeilijk om daar alleen beauty op te doen. Op Instagram lukt dat redelijk goed maar op Snapchat zet ik mijn dagelijks leven die ik toch niet liever deel met bloggers.

Mensen komen en gaan en dat is nu eenmaal zo maar het blijft soms moeilijk om ermee om te gaan. Vooral als dit inmiddels moet gebeuren door leugens en feiten. Dat maakt het dagelijks leven voor me moeilijk en lastig. Ik wil moeiteloos door het leven gaan maar helaas val ik wel een paar keer. Hopelijk kom ik door alles heen en kan ik er weer tegenaan maar nu gaat het wat moeilijker.

Ook ben ik al 18 jaar en wordt het stilletjes aan tijd om mijn rijbewijs te gaan doen. Het gaat redelijk goed, maar veel studeren is de boodschap. Ik wil tegen december zeker mijn theorie gedaan hebben. Dat staat zeker op mijn lijst voor dit jaar. 

Video's maken vind ik op dit moment weer erg leuk! Ik heb van die fases dat ik bijna niks online zet maar nu probeer ik elke week weer te de uploaden. Ik heb ook een lamp gekocht voor mijn camera en nu nog een professionele voice-over. Dus hopelijk nu betere video's! 

Mijn YouTube kanaal en mijn blog bestaat al sinds 3 juli 1 jaar maar dit wordt zeker nog gevierd! 

Hopelijk heb ik nu een "kleine" update kunnen geven hoe het nu met me gaat, maar wees gerust vanaf september komen er weer blogposten!  

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Nyx Vivid Brights