Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation

Toen ik zag dat deze foundation in de schappen van Maybelline kwam wilde ik deze al graag proberen. Maar ik heb al aardig veel foundations dat het moeilijk voor me word om nieuwe foundations te kopen. Maar deze had een paar weken geleden -€3 korting dus mocht ik deze wel voor mezelf kopen. Ik was erg benieuwd.

Ik heb hem in de kleur 105 en dat is de lichtste kleur die ze hebben. In Amerika hebben ze nog veel meer kleuren natuurlijk.

Deze foundation dekt erg mooi en hij mooi matt. Poriën zijn minder zichtbaar en de foundation blijft voor het algemeen nog goed zitten zonder poeder. Het is voor mijn lichte huidje een tikkeltje te donker, maar is perfect de corrigeren met wat witte poeder. 


Ik ben verwonderd door de foundation van Maybelline. Ik wil zeker nog meer proberen van hun. Het is een fijne dagelijkse foundation. Ik ben tevreden.

Maybelline Fit Me Matte + Poreless foundation - €9,99 ( Kruidvat )

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Nyx Vivid Brights