Nyx Vivid Brights

In de krokusvakantie ging ik weer na een lange tijd weer eens naar Gent. Natuurlijk is de Nyx Store daar geopend en moest ik er natuurlijk eens gaan. De mensen waren er super vriendelijk en hielpen. Ik had een lijstje gemaakt met wat ik graag wilde en ik heb het allemaal mee naar huis. Het enige wat op het lijstje stond waren de Vivid Brights liners. Ik natuurlijk moest weer overdrijven en heb ze allemaal gekocht.

Op elke verpakking staat dezelfde afbeelding met een voorbeeld van een ooglook met de eyeliners.


Ik heb ze allemaal gekocht en hier ben ik zo blij mee. De verpakking vind ik erg mooi, ze voelen ook stevig aan. Het kwastje is ook erg fijn, je kan er mooie strakke dunne lijntjes mee zetten.

Kijk wat een pigment! 

Ze brengen fijn aan en brokkelen door de dag heen niet af. Ik gebruik ze wel bijna elke dag omdat ik ze erg fijn vind. Ik wil zeker nog meer andere liners van Nyx proberen, heb je aanraders? 

De Nyx Vivid Brights liners zijn te koop bij de Nyx store voor €5,10 per stuk.

Reacties

  1. Oh wow! Ik wou dat ik wat meer felle kleurtjes aan zou durven, dan zou ik ze allemaal willen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick