Catrice HD liquid Coverage foundation

De nieuwe producten van Catrice lopen stilletjes aan de winkels in en natuurlijk moest ik al een paar items scoren. Ik was het meeste benieuwd naar de nieuwe foundation die in de winkel zou komen. En toen ik deze zag liggen moest ik deze mee nemen. Catrice heeft over het algemeen goede foundation dus daarom was ik extra benieuwd.

De verpakking is ook weer erg luxe en voelt totaal niet goedkoop aan. Het is wel een glazen verpakking dus pas wel op daarmee, want ik ben een grote klus als het gaat om glazen. Het is ook niet echt een ideaal product om mee te nemen omdat hij ook nog best zwaar is.

De foundation zou dus geen olie moeten bevatten, zou ook als een tweede houd moeten aanvoelen. Maar dus een volledige dekking moeten geven en camera-klaar moeten zijn. Ik ben erg benieuwd want dit is toch wat ik echt in een foundation zoek.

De foundation heeft en erg leuk systeem. Het doseren is met een pipetje en dat vind ik het handig. Want dan kan je zelf bepalen hoeveel foundation je zelf wilt. Ik gebruik niet veel foundation en vaak heb ik met pompjes dat ik toch teveel heb. Erg handig gevonden Catrice!

Het is een heel vloeibare foundation en zelf vind ik dat erg fijn want dan blend het veel mooier in de huid. Hij is makkelijk te verdelen en blend mooi in de huid. Hij durft wel droge plekjes te benadrukken. Ook ruikt deze overheerlijk naar Zwistel! Het is een zeer aangename geur, hij is niet te overheersend.
 Voor
 Na
Het effect is erg mooi en natuurlijk! Ik draag alleen foundation op de normale dagen want bij ware dagen smelt deze gewoon van mijn gezicht af. Ik hoef hem ook verder niet af te poederen. Het is ook te zien welke huid dat je hebt. Ik heb een normale huid. Hij blijft de hele dag mooi op zijn plaats zitten en trekt ook niet in de lijntjes.

Je kan de foundation perfect opbouwen tot een mooie dekkende kleur zonder dat hij cakey wordt. Ik vind het een hele fijne foundation met een heerlijke geur. Hij is perfect voor dagelijks gebruik. Ik vind het een grote aanrader! Catrice heeft me weer veel verwonderd met hun nieuwe foundation. Catrice blaast me elke keer omver!

Catrice HD Liquid Coverage foundation is te koop bij Kruidvat voor €6,99 en ze zijn te koop in 4 verschillende kleuren.

Reacties

  1. Ziet er mooi uit! Lijkt mij een fijne foundation.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een hele fijne foundation voor everyday.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een hele fijne foundation voor everyday.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een fijne foundation, ik ben er ook benieuwd naar dus ik ga deze zeker eens uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een fijne foundation =)
    Welke kleur heb je? , deze lijkt me voor mij huid een goede kleur namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Ik ben terug!

Jeffree Star Birthday Suit lipstick

Nyx Vivid Brights